ДИГИТАЛЕН МАРКЕТИНГ


ДИГИТАЛЕН МАРКЕТИНГ

 

PPC РЕКЛАМА ВЪВ FACEBOOK.

Facebook е една от най-големите рекламни платформи в света, като над 7 милиона компании използват услугите му, за да достигнат до клиенти и потенциални клиенти.

Какво означава PPC?
- Pay-Per-Click (PPC) или казано по друг начин – „Плащане на клик“.


Истински лидери.

Приятно е да бъдеш харесван, но нищо не може да се сравни с усещането да гледаш как бизнесът ти расте! Знаем, че това е по-важно от броя „лайкове“ във Facebook страницата ти. Искаш реална кампания, която да дава реални резултати и да увеличава продажбите?

Защо е важна за твоя бизнес?
Информира потребители извън Facebook страницата ти за бизнеса и продуктите или услугите му. Правиланата рекламна PPC кампания е предназначена да достига до аудитория с определен интерес или демографска харакатеристика.

Потребителите прекарват средно 2 часа и 24 минути във facebook. Има смисъл да позиционираш своя бранд или продукт там, където потенциалният ти клиент „скролва" по 144 минути на ден...

ЗАЩО РЕМАРКЕТИНГ?

Достигни до публика, която вече те познава. Рекламирай на хора, посетили твоя уебсайт, приложение, магазин или Facebook страница.

Персонализирай автоматично всяка реклама. Използвай динамични реклами, които показват на потребителя продукти или услуги, които най-много го интересуват.

Предизвиквай верните си клиенти да се връщат отново. Изгради лоялност към своя бранд, като показваш нови продукти на най-добрите си клиенти.

PPC РЕКЛАМА В GOOGLE.

Осигури си инструментариум от начини за достигане до твоята аудитория  - от реклами в мрежата за търсене, до дисплейни реклами или динамичен ремаркетинг.

Какво означава PPC?
- Pay-Per-Click (PPC) или казано по друг начин – „Плащане на клик“.


Резултати до 24 часа.

Защо е важна за твоя бизнес?
Имаш възможността да рекламираш своя бранд, продукт или услуга в най-популярната търсачка, когато потребителите търсят конкретно ключови думи, свързани с твоя бизнес.

ЗАЩО РЕМАРКЕТИНГ?

Ремаркетингът показвате насочени, персонални реклами на онези потенциални клиенти, които вече са проявили интерес към твоя бизнес. Така че, когато потребителят посети твоя сайт или приложение, но не е завършил реализация, рекламите на твоя бранд ще му се показват, докато продължи да обикаля из мрежата.

Не, не сме досадни... Това държи твоя бизнес на върха на ума му и го примамва да се върне за повече. И да се надяваме, най-накрая да стане редовен клиент.

МЕДИЯ ПЛАНИРАНЕ.

Медия планиране е процесът, при който ние проучваме и определяме каква кампания, публикация или реклама, къде, кога и колко често ще „пускаме“, за да увеличим максимално възвръщаемостта на инвестицията ти. Ефективният медия план ще доведе до набор от възможности за реклама, насочени към конкретна аудитория и съответстващи на маркетинговия бюджет на бизнеса. При създаването на медиен план, най-често вземаме предвид следните съображения:

До кого трябва да достигне рекламата?
Какъв е маркетинговият бюджет?
Цели за реализация?
Честота на съобщението?
Как да определим успеха?


Правилното медия планиране може да спести до 30% от рекламния бюджет!

Създаването на медия план е подробен процес, който изисква от нас да вземем предвид нуждите на целевите потребители, както и целите на бизнеса.

 

E-MAIL МАРКЕТИНГ.

E-mail маркетингът е една от най-ефективните (и рентабилни) стратегии за генериране и поддържане на потенциални клиенти. Стараем се да помагаме на нашите клиенти да превърнат този инструмент във водещ и генериращ приходите ресурс.

С нашите услуги и умения, които включват дизайн, копирайтинг, както и разработване на стратегии и прозрачно отчитане, ще помогнем на твоя бизнес да увеличи продажбите, приходите и клиентската си база.


Интелигентна инвестиция за всеки бизнес.

Независимо дали твоят бизнес е производствена компания или местен ресторант, можеш да използваш e-mail маркетинг, за да останеш в крак с аудиторията си и нейните интереси. Изпращайки промоционални имейли, месечни бюлетини и други, поддържаш потребителите си заинтересовани от твоя бранд и подготвени да купуват неговите продукти или услуги.

През всички етапи на e-mail кампанията, нашият екип ще управлява всяка стъпка. От изграждането, разработването, стартиране и управление на персонализирана стратегия до крайни отчети на постигнатите резултати.