38 причини защо се нуждаеш от дигитална лисица

 

Добре дошъл в 21-ви век, където самоуправляващите се автомобили вече не са далечна научнофантастична фантазия, децата имат смартфони в предучилищна възраст и за да имаш успешен бизнес, задължително трябва да присъстваш в социалните мрежи! Дигиталният маркетинг в социалните мрежи е жизненоважен за успеха на всеки съвременен бизнес. Когато избираш своя експерт по социални мрежи, избери дигитална нинджа с богат набор от умения, който има силата да изведе бизнеса ти напред.

 

Ето 31 причини, поради които всеки бизнес се нуждае от експерт по социални мрежи - експерт, като нашата дигитална лисица, например:

 


1. Продажби и водещи клиенти.

Крайната цел на всяка маркетингова стратегия е да спечели повече пари за бизнеса, който представлява. 75% от компаниите, които пускат на пазара своите продукти в социалните мрежи, отчитат увеличение на продажбите в рамките на 12 месеца. Освен това, 74% от потребителите използват именно дигиталното пространство, за да вземат решения за покупка.


2. Проследяване и мярка.

Преди да постигнеш продажби, се нуждаеш от начин за проследяване на своята аудитория. Маркетинг специалистът може да помогне за настройването на pixel във Facebook, проследяващ кодове на реализациите, ремаркетинг аудитории и други. Това ще ти помогне да определиш как дадена аудитория напредва през маркетинговата фуния от преглед на продукта, добавяне в количката, продажба и т.н.


3. Своевременност.

В дигиталния маркетинг има повече стратегия, отколкото може да си представиш. Експертите знаят в по кое време да публикуват определена информация на конкретните платформи, за да постигнат оптимална ангажираност.


4. Качествена работа.

За да поддържаш ангажиращи публикации, свързани с твоя бизнес, които вълнуват, ще ти трябват повече от няколко основни изображения и няколко реклами във Facebook. Маркетолозите знаят как да насърчат ангажираността на аудиторията си.


5. Учене през целия живот.

Постоянното спазване на най-новите тенденции в социалните мрежи е почти невъзможно за обикновения човек. Специалистите обаче, са свикнали с процеса на обучение през целия си живот, необходим, за да бъдат в крак с постоянно развиващата се дигитална среда.

Платформите на социалните мрежи се променят постоянно! Ето защо обичаме да наричаме дигиталниет специалисти - нинджи... Нужен е специален "вид" човек, който да притежава издръжливостта, за да бъде винаги в крак!


6. Изграждане на разпознаване и достоверност.

Освен постигането на продажби, една от основните цели на дигиталния маркетинг е да изгради и поддържа имидж на твоя бранд. Дигиталният експерт може да помогне на бранда ти да придобие благоприятна онлайн репутация. В днешно време никой не се доверява на компания без присъствие в социалните мрежи. Ако искаш да управляваш надежден бизнес, имаш нужда от привлекателно присъствие в социалното пространство.


7. Мониторинг.

Когато управляваш бизнес, проверяването му във Facebook, Instagram или Google, например, е едно от първите неща, които хрумват на потенциалния потребител. Ето защо, тези платформи трябва да се наблюдават ежедневно, за да се премахват спам коментари, да се отговаря на въпроси и да се ангажира вниманието на аудиторията. Това е едно от многото задължения на дигиталната лисица.


8. Създай дългосрочна аудитория.

Маркетингът не е нещо, което се случва на момента (въпреки че със сигурност има някои моментални ползи). Отглеждането на утвърдена аудитория е нещо, което се случва за дълъг период от време.


9. Насочване.

Маркетолозите разполагат с богата информация за интересите на потребителите в социалните мрежи, навиците им и т.н. С цялата тази информация те могат да създават целеви аудитории, съобразени идеално с твоя бизнес. Това гарантира, че хората, на които рекламираш, са тези, които е най-вероятно да се интересуват истински от твоя продукт или услуга.


10. Управление на кризи.

Негативният коментар или статия може да унищожи бизнеса. Ето защо, дигиталните стратези са винаги там, за да предоставят незабавен отговор на опасенията и критиките. Никога не позволявай на негативен коментар да остане без внимание!


11. Увеличи трафика на уебсайта си.

Не е достатъчно да стоиш и да се надяваш хората да намерят уебсайта ти сами. Трябва да ги водиш там! Дигиталните експерти генерират съдържание и реклами, които да  насочат клиентите към твоя уебсайт, към конкретния продукт или услуга.


12. Увеличи ангажираността.

Взаимодействието с последователите на твоя бранд може да ги превърне в клиенти, а клиентите да превърне в многократни клиенти! Дигиталните маркетолози насърчават ангажираността под формата на харесвания, коментари и споделяния, което от своя страна,  насърчават лоялността на клиентите. 53% от потребителите, които следят любимите си марки в социалните мрежи, отчитат, че са по-лоялни към тях.


13. Модернизация.

Преди флаерът, билбордът и брандираните тефтери бяха достатъчни. Сега, всеки бизнес трябва да се дигитализира, за да бъде в крак с настоящата епоха. В крайна сметка, вече е доказано, че социалните мрежи са по-ефективни от другите форми на реклама.


14. Спести пари.

Всеки иска да види резултати, без да харчи твърде много пари. Ако се прави правилно, маркетингът в социалните мрежи може да направи точно това! Дигиталният свят не само е по-ефективен от другите форми на реклама, но е и по-достъпен!


15. Анализи.

Имаш резултати, а сега какво? Социалният експерт може да ти каже какво означават тези резултати и как да промениш стратегията си, ако резултатите не са такива, каквито искаш да бъдат.


16. #Hashtags.

Правилните хаштагове могат да насърчат органичната информираност за твоя бизнес в Instagram. # са задължителни за продуктови изображения или снимки от събития, например, които ще  подпомагнат на бизнеса да намери своята аудитория.


17. Изрежи отпадъците.

Маркетолозите могат да оптимизират рекламите, в зависимост от данните, които ще получат от тях. Те могат да предотвратят грешно изразходения бюджет, чрез A / B сплит тестване. Какво е това? A / B сплит тестване е, когато два или повече варианта на реклама се тестват една срещу друга, за да се разбере коя е по-ефективна.


18. Използвай данни в своя полза.

Рекламирането във Facebook, например, ти дава достъп до важни данни, свързани с твоята аудитория. Например, експертът може да насочи рекламата ти във Facebook специално към потребители, които вече са кликнали на твоя реклама или са посетитли твоя уебсайт или имат история на извършени онлайн покупки.


19. Проследяване на възвръщаемостта на инвестициите.

Може да е трудно да определиш каква точно е възвръщаемостта на инвестицията си, когато става въпрос за дигитален маркетинг. Специалистът знае какво да гледа и как да изчисли резултатите. Неговата дейност е изключително лесно проследима. Опитният маркетолог може да измерва продажбите, трафика на уебсайтове, изтеглянията на приложения, абонаментите за бюлетин и други. Плюс това, може да сравнява резултатите с количеството време и пари, изразходвани за определяне на възвръщаемостта на инвестициите.


20. Необходимост.

Хората първо проучват всичко online., така че, ако бизнесът ти не е активен в социалните медии, никой няма да го вземе на сериозно. Това отнема повече от просто да имаш страница във Facebook.


21. Опит.

Дигиталните нинджи имат опит. Те знаят как да създават реклами, да оптимизират кампанията си и да я мащабират! Те знаят какво работи и какво не. Знаят и как да тестват. Това не е нещо, което можеш да научиш само от Google.


22. Анализ на конкурентите.

Една чудесна особеност на социалните мрежи е, че те не те свързват просто с аудиторията на твоя бизнес, а и с твоята конкуренция. Маркетолозите могат да анализират твоте конкуренти, за да разберат какви стратегии работят за тях и къде са техните слаби страни.

 

23. Релаксация.

Управлението на социалните мрежи може да бъде доста стресиращо. Въпреки това е лесно за някой, който е посветил живота си на това. Седни, отпусни се и остави тежката работа на своя дигитален експерт.


24. Незабавна обратна връзка.

Рекламите отнемат много време за планиране и още повече време за започване на генериране на обратни реакции. Със социалните мрежи не е така. Публикациите могат да дадат моментален фийд бек. Това позволява на бранда ти да се възползва от текущите събития в реално време.


25. Бързо разширяващо се поле.

Само рекламите и билбордовете няма как да са достатъчни, без да работят съвместно със социалните мрежи. Радиото отне 38 години, за да достигне до 50 милиона потребители, докато Facebook добави повече от 200 милиона потребители за по-малко от година! Интересно, нали?


26. Разказване на истории.

Едно от любимите ни неща на нас, маркетолозите, е способността да разказваме истории със 140 знака или по-малко. Това е подвиг сам по себе си!  Да си добър писател не е достатъчно. Дигиталнтие специалисти са нещо повече от добри автори. Те знаят как да говорят езика на конкретна целева аудитория и как да предадат много информация, важна информация, в кратък пост.


27. Рекламирай, без да бъдеш очевиден.

Хората не обичат много много рекламите, защото ги разглеждат като опит да контролираме как мислят или как да действат. Рекламите в социалните мрежи обаче могат да заобиколят този "феномен". Добре направените спонсорирани публикации приличат на публикациите на приятелите ти в Instagram или Facebook. Тази техника прави по-малко вероятно аудиторията ти да отхвърли тази реклама. Едно от най-добрите ни умения е умело да пишем реклами, които не звучат като реклами. Яко, нали? По този начин генерираме повече клиенти и продажби от традиционните реклами.


28. Мотивация.

Не може бизнесът да е актуален, ако не си мотивиран да го направиш такъв. Трябва да му се наслаждаваш, за да бъдеш добър в това, защото винаги нещо се променя и излиза нещо ново, което да научиш. Нова платформа може основно да преобърне дигиталния свят буквално за една нощ. Спомняш ли си MySpace? Дигиталните екперти стават експерти, защото имат мотивацията да продължат напред!


29. Спеси си време.

Правилното и добро управление на социалните мрежи отнема доста време. Остави го на експерт, който има време да се посвети на него, защото това е тяхната (нашата) работа.


30. Сложни условия.

Дали някой действително чете Общите условия на Facebook или Twitter? Да! Твоите дигитални експерти. Те се осведомяват дори за най-обширните и противоречиви правила. Те могат да гарантират, че страницата на твоя бизнес няма да бъде блокирана за нарушаване дори на най-странните условия. Например, знаеш ли, че Facebook не разрешава реклами с изображения, които съдържат над 20% текст?


31. Надеждност в бизнеса.

Социалните мрежи за бизнеса са много различни от използването на личните социални профили. Някой, чиито познания за управление на социалните медии идват изцяло от личния му акаунт, не би трябвало да се занимава с всички наши любими неща, които са неободими за дигиталния успех на всеки бизнес - реклами, SEO оптимизация, криейтив, PR, графичен и уеб дизайн и т.н... А всеки бизнес се нуждае от тях, независимо дали го осъзнава или не!

Call Now Button