8 стъпки към перфектната Landing страница

Ще ти разкажем как да проектираш перфектната лендинг (целева) страница в 8 стъпки и как да превърнеш посетителите във водещи клиенти.

Какво е Landing страница?

Landing страницата е уеб страница, която е предназначена за конкретна маркетингова кампания. Обикновено, тя не е достъпна чрез обичайната начална страница и нейната навигация, а само чрез дисплейни реклами, социални реклами или реклами в търсачките, които се отнасят до конкретната страница. Целта е да накараш посетителите да предприемат определени действия. Това може да бъде покупка на конкретен продукт, изтегляне на съдържание като електронни книги или свързване с компанията. Следователно, целевата страница се фокусира изключително върху това действие и посетителите не се разсейват от другите страници на уеб сайта. Целевата страница обикновено е насочена към продажба на продукт или генериране на потенциални клиенти.

Структурата на добрата целева страница


1. Лого.

Разбира се, логото на бизнеса ти не може да липсва от страницата. Обикновено логото се показва в горния ляв ъгъл, където това се очаква от потребителя. Според проучване, 89% повече потребители помнят лога, които са поставени в типичната горна лява позиция.


2. Заглавие и подзаглавие.

Заглавието на твоя Landing page трябва да е кратко и сбито, като отразява за какво точно се отнася целевата страница. Интегрирай ключовите думи, които са използвани в рекламите, така че потребителят веднага да осъзнае, че е „кацнал“ на правилната страница. След това, можеш да използваш подзаглавието, за да обясниш по-подробно своята оферта и обещание към потребителя.


3. Hero shot.

Hero Shot обикновено служи като фоново изображение за заглавието. Hero Shot е важен, защото визуализациите предизвикват асоциации и емоции у потребителите. Избери изображение, което представя твоя продукти или услуга, съответства на визията на твоя бранд или тематизира проблемите, които искаш да решиш, за да предизвикаш нужда от този продукт у потребителя.


4. Въведение.

След Hero Shots, вече можеш да обясниш в кратко въведение защо потребителите абсолютно се нуждаят от този продукт или услуга, какви проблеми решава и какви предимства предлага. Списък, също може да бъде добър начин за представяне на най-важните предимства и факти, по ясен и кратък начин.


5. Призив за действие (CTA).

Призивът за действие е един от най-важните елементи на целевата страница. Той води посетителят директно към целта. Бутонът трябва да бъде привличащ вниманието и веднага да хване погледа на потребителя. Цветът трябва да се откроява ясно от дизайна. Вариантите за CTA са „Изтеглете сега“, „Купете сега“ или „Свържете се с нас тук“, например. Важно е потребителят да е наясно какво се случва след щракването.


6. Характеристики и функции.

След като вече си обяснил накратко във въведението какво предлага твоят бизнес и какви са специалните му предимства, трябва да разгледаш по-подробно функциите по-долу. Особено, в областта на B2B, продуктите и услугите често са доста сложни. Следователно, потребителят се нуждае от повече информация за функционалностите и функциите, за да вземе решение. В крайна сметка, се нуждаеш от основателни причини да убедиш посетителите си. Внимавай лендинг страницата ти да не стане твърде рекламна. Иконите или инфографиката са особено подходящи за илюстрация и по-ясно представяне. Видеоклип, обясняващ характеристиките на посочения продукт, например, също може да бъде добър начин да се обърнеш към потребителя по по-емоционален или забавен начин.


7. Социално доказателство.

Мненията на клиентите създават доверие и са сред най-важните помагала за вземане на решения за купувачите. Така че, ако имаш положителни отзиви, оферти или истории за успех от съществуващи клиенти, те определено трябва да са част от тази целева страница. Социалните доказателства и препоръки са особено важни, ако посетителите искат да купят нещо.


8. Печати и сертификати.

Бизнесът ти има ли официален печат, сертификат или специална награда? Тогава продължи напред! Най-добре е да ги поставиш в долния колонтитул на своята целева страница. Такива елементи създават допълнително доверие и предават сигурност. Колкото по-достоверен изглежда бизнесът, толкова по-добре можеш да убедиш посетителите да направят покупка или да оставят своите данни за контакт. Елементи като Facebook Likes също има положителен ефект и могат да се добавят.

Call Now Button